.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هاشمی رفسنجانی: جریانی مرموز دوستی مسئولان رده‌بالای نظام را مانع منافع خود می‌بیند

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تلاش جریانی برای القای اختلاف میان مسئولان رده‌بالای نظام، گفت: یک جریان مرموز این دوستی را مانع منافع خود می‌بیند.

هیئت رئیسه و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری سه‌شنبه‌شب با حضور در محل دفتر مجمع تشخیص مصحلت نظام با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با تشکر از حضور نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در محل مجمع تشخیص مصلحت نظام به مسائل داخلی کشور پرداخت و گفت: علاج هر واقعه را باید با شناخت علل و عوامل آن جستجو کرد و با درایت هوشیاری و آگاهی و با شیوه‌های اصولی و منطقی با آن برخورد کرد.

وی با اشاره به زمان بازگشایی دانشگاه‌های کشور و حضور قشر تحصیلکرده در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: قشر جوان دنبال اقناع و منطق است و نظام می‌تواند با قابلیت‌هایی که دارد از عرصه‌های مختلف گذر کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح سیری از وقایع قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری به اقدامات خود در آرام کردن جو و گفتگو با مسئولان و بزرگان پرداخت و گفت:‌ آنچه که مهم است حفظ اصول و منافع نظام وتأمین رضایت مردم است.

در آغاز این دیدار آیات و حجج اسلام دری نجف‌آبادی، فلاحیان، موحدی کرمانی، میرمحمدی، شفیعی، طباطبایی، بوشهری و ایمانی به بیان دیدگاه‌های خود درباره مسائل مختلف پرداختند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.